A Hyundai N Festival hivatalos edzésnapján debütált az Ioniq 5 N eN1 versenyautó, amely hamarosan saját márkakupát is kap – amint az FIA véglegesíti az eN1 kategória szabályrendszerét. Számos pontos módosították a kiindulási alapot jelentő utcai autót, de például a hajtást (teljesítményelektronika, hajtómotorok, 84 kWh kapacitású akkumulátor) változtatások nélkül veszik át. A műszaki adatok alapján a 226 lóerős csúcsteljesítményű első- és a 383 lóerős csúcsteljesítményű hátsó hajtómotor 650 lóerőt tud összesen, a matematika erre rácáfol egyszerű összeadással, aminek 609 lóerő az eredménye.
A Hyundai Ioniq 5 N-hez képest alaposan kiszélesítik a kerékjáratokat a szélesebb nyomtáv miatt, az első koptató és a tetőspoiler növeli a leszorító-erőt, kovácsolt alufelniket használnak, nem csak a feleslegesnek ítélt kényelmi felszerelésektől szabadulnak meg, de az ablaküvegeket is polikarbonátra cserélik. A Hyundai mérnökei lehetővé teszik majd az Ioniq 5 N eN1 versenyautóval induló csapatoknak, hogy a saját műhangjukat használják, ami igazodik majd a sofőr által kötelezően végzendő kapcsolásokhoz és a pár másodperc erejéig elérhető Overboost – talán ettől lesz 650 lóerő a rendszerteljesítmény? A szövegben mindenesetre nem térnek ki rá… – funkcióig. Elöl 6, hátul 4 dugattyús fékeket használnak szereléssel használható lengéscsillapítókkal együtt, a versenyautó tömege 1970 kg.
A megszokott biztonsági felszereléseken (bukókeret, versenyülés, 6 pontos biztonsági öv) felül a normál tűzoltórendszer (hab az utastérbe) mellé villanyautó-tüzekre optimalizált tűzoltórendszer (akkumulátor) mellett nagyfeszültségre figyelmeztető jelzés és könnyen hozzáférhető áramtalanító kapcsoló is lesz a fedélzeten és a töltő-csatlakozót is áthelyezik. A Hyundai Motorsport mérnökei egyedi akkumulátor-előkondicionáló programot készítenek, hogy a 350 kW-os villámtöltéssel (80%-os töltöttség 18 perc alatt) lehessen használni az Ioniq 5 N eN1 versenyautót.