A Reiter Engineering 2012 óta több mint 100 darab Gallardo GT3-as versenyautót készített, amelyek több mint 200 győzelmet és több mint 400 dobogós helyezést szereztek világszerte. Arra is büszkék a bajorországi Kirchanschoeringben működő műhelyben, hogy eddig még egy autónak se kellett motorhiba miatt feladnia a küzdelmet.
Azonban a Gallardo GT3-as versenyautó napjai meg vannak számlálva, hiszen az utcai autónál már megvolt a modellváltás, és nem lehet sokáig halogatni a Huracán GT3-as bemutatását sem. Azonban nem kell rögtön kidobni a jól bevált Gallardo GT3-ast sem, sőt, a most készülő FL2 Extenso csomaggal még az eddiginél is gyorsabb lesz.
A gyári alumínium hátsó sárvédőket karbonból készített darabokra cserélik, így a szabályzatban megengedett maximális, 205 centis szélességet éri el a Gallardo GT3-as – az új lengőkarokkal 13 centivel lesz szélesebb a hátsó nyomtáv. Új vezérműtengelyt is készítettek, amelynek a használata alacsony fordulaton növeli a nyomatékot, az új Mahle dugattyúk csökkentik a fogyasztást. De nem feledkeztek el a nézőkről sem, az új kipufogórendszer a korábbinál sokkal hangosabbá teszi a Reiter Lamborghini Gallardo GT3 FL2 Extenso-t, aminek a tapasztalatok szerint örülnek a nézők.
A röviden csak R-EX-nek nevezett új versenyautóból 10 darabot hamarosan átadnak a megrendelőiknek. Gyárilag kétféle színösszeállításban készül a továbbfejlesztett, akár 2016 után is versenyképes Gallardo versenyautó, a Carbon-Black változatnál fényezetlenül hagyják a karbon részeket, tehát csak az ajtókat és a tetőlemezt fényezik feketére, a Titanium-Grey modell mattszürke fényezést kap. Az FL2 Extenso csomag ára 248 000 euró.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!