Az első futam a “Köd előttem, köd utánam” mottó jegyében zajlott, sőt óriás köd és páralecsapódás várta a rajtrácson a fiúkat. Eső nem volt, de annyira csúszott, mintha lett volna. Na, ebben légy okos! Slick gumi? Vagy eső? Slick mellett döntöttünk. Egyetlen pontért még soha ennyit nem kellet szívni. Ilyen paránk utoljára 2009-ben volt Bragában az ETCC futamon. Ott is, az utolsó pillanatban kellett dönteni: száraz- vagy esőgumi? Vagy mix? Kínában ezúttal a repülőrajtot a Safety Car mögé száműzték. Érthető, ha itt elengedik a fiúkat, kő kövön nem marad. Oriola esős gumin gyorsan leverte Mulleréket, ám a diadal csak addig tartott, amíg el nem kezdtek melegedni az abroncsok.
Norbinak Huff paskolt oda egy nagyot, de nem előzött, szabálytalan lett volna. Kicsit később sem őt, sem Tarquninit nem tudta már tartani, majd a végén még azzal is meg kellett békülnünk, hogy még egy Lada és egy SEAT is bekottyant elénk. Michelisz forgalomba került és a szemfülesen tapadó Thompson naná, hogy megpróbálta. Mögötte rágyógyulva Boardman, ment ő is mint a gyorsvonat. Mi csak integettünk. Ezért kár volt, a vége egy pont. Ide vele!
A második futam rajtja remekül sikerült, mire Huff ébredt a három Honda már elegánsan vezetett is a versenyben. Alig fél kör alatt kiderült, hogy igen kemény meló lesz tartani a két gyári versenyzőt, sőt, pár kanyar múlva az is csoda volt, hogy nem előzte meg senki Norbit. Huff majd meg szakadt, mögötte a Chevy kórus robogott, de valahogy most nem tudtak akkorát nyomulni, mint vártuk. Norbi egy darabig szélesedett, védekezett, majd kiengedtek az üldözők, hogy aztán a hetedik körben rádurrantsanak megint. De ma ez is kevés volt. Norbi még meg is lépett a végére, és ha nem is árnyékként, de, követve a másik két Civicet, felléphetett a dobogóra. Szép volt fiúk, egy esélytelennek hitt pályán, idén másodszor Honda hármas siker, és Norbi megint dobogón. Nem
akármi!
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!