Már az utcai autó fejlesztése során is odafigyeltek arra a mérnökök, hogy később versenyautóként is helyt kell állnia majd a konstrukciónak, így az FIA GT4-es kategóriájának megfelelően felépített BMW M4-es versenyautó közelebb áll az utcai autóhoz, mint elődei, és ebből leginkább a jobb megbízhatóságot fogják majd érezni a versenyzők. Arról nem is beszélve, hogy a GT3-as versenyautóból is számos alkatrészt átvettek. Az M Track Cockpit elnevezésű digitális műszeregység lehetővé teszi a paraméterek kiolvasását laptop csatlakoztatása nélkül is, ami felgyorsítja a szerelők dolgát.
A 3,0 literes turbómotor teljesítménye legfeljebb 550 LE/650 Nm – ez az egyes GT4-es bajnokságok szabályzatának megfelelően alacsonyabb is lehet –, a 7 fokozatú automatikus váltó a ZF-től érkezik, a részlegesen önzáró differenciálmű a Drexler terméke és saját hűtőkörrel rendelkezik. Alapfelszerelésként kapja a 2023-as BMW M4 GT4-es versenyautó a fűthető szélvédőt és a légkondicionálót, a kipörgésgátló 10 fokozatban állítható, a felfüggesztésnél szereléssel könnyen állítható az első-hátsó kerékdőlés. A fejlesztés utolsó fázisa az lesz, hogy a Portimaói 24 órás futamon rajthoz áll az autó, majd ezt követően 2022 októberében indul meg az ügyfélautók összeszerelése, amelyeket időben leszállítják ahhoz, hogy a 2023-as szezonban már rajthoz állhassanak a nettó 187 000 euróba (74,9 millió Ft) kerülő versenyautók.