Mivel a Toyota Racing Development által készített Formula Drift versenyautó csak ruhaként viseli a karosszériáját, az új generációs Auris/Corolla Hatchback bejelentését követően gyorsan lecserélték a megjelenést – persze miután Jon Sibal elkészítette a hatalmas sárvédő-szélesítéseket.
A technika köszönőviszonyban sincs az utcai autóval. Egy RAV4-esből származik a 2,7 literes négyhengeres benzines blokk, amelynek minden alkatrészét kicseréltek, hatalmas Borg Warner turbót és nitrobefecskendezést is alkalmaztak, így az E85-tel üzemelő erőforrás csúcsteljesítménye 1000 LE/1152 Nm! A váltó négyfokozatú, kézi kapcsolású, a tengelykapcsoló négytárcsás, karbonból készítik a kardántengelyt. A Toyota Auris/Corolla Hatchback versenyautó Frederic Aasbo-val a volánja mögött megnyerte a Formula Drift bajnokság nyitó fordulóját Long Beachben.