Nem panaszkodhat a Toyota, a 2 utolsó szezonban a Camry 25 pole pozíciót és 18 futamgyőzelmet szerzett a Nascar Cup Series versenysorozatban, a 2024-es évadban pedig az utcai autóhoz hasonlóan megújult megjelenéssel állnak rajthoz. A Toyota Racing Development és a kaliforniai formatervező-stúdió szakemberei közösen dolgoztak a „pörölycápa”-orr adaptálásán, új elem, hogy a fényszórókat itt légbeömlővel kötik össze.
De nem csak elöl, hátul is változott a Toyota Camry Nascar versenyautó, keskenyebbek lettek a lámpák. Műszakilag nincs változás az ideihez képest, hiszen abban a szabálykönyv a mérvadó, tehát továbbra is 5,9 literes V8-as szívómotor (nyomórudas szelepvezérlés, hengerenként 2 szelep) hajtja a hátsó kerekeket, a legtöbb pályán 680 LE/720 Nm a teljesítmény, de vannak olyan oválok, ahol szűkítővel 517 lóerőre veszik vissza a teljesítményt.