A szezon első versenyén, a törökországi Istanbul Park ringen Kiss Pál Tamás a 24. helyről indulhatott. A rajt nem sikerült a legjobban, mivel egy előtte lévő autó beragadt, és Tamás csak a csodával határos módon nem futott bele. Hirtelen balra rántva a kormányt a pálya szélső, meglehetősen koszos részén kényszerült kerülni, ennek ellenére már az első kanyarnál előzött egyet, az első kör végén pedig már a 21. helyen autózott.
Ezt a helyét meg is őrizte egészen a biztonsági autó bejöveteléig, amikor az ötödik körben a skót Williamson, és Leonardo Cordeiro egymáshoz értek. Két kör után aztán újra indult a verseny. Tamás folyamatos előzésekkel egyre előrébb jutott, aminek köszönhetően 6 körrel a vége előtt már a 15. helyen versenyzett, ahol hat másik pilótával együtt mindössze 1,5 másodperces hátránnyal, mindannyian a 10. helyért küzdöttek. Három körrel a futam vége előtt Tamás autójának motorja veszített a teljesítményéből, ezért tehát további előzések helyett pozíciójának tartására törekedett, ami az utolsó körig sikerült is neki, amikor azonban csapattársa, Vainio a hátsó egyenesben megelőzte őt.
Tamás elégedett, hogy be tudta fejezni első versenyét, de nem különösebben boldog
„A gumik nagyon gyorsan kopnak, ami miatt nagyobb mentális és fizikai koncentráció szükséges a részemről. A verseny végén az autó összevissza csúszkált, valamint biztos, hogy a motorral is volt valami probléma, mert az utolsó körökben kifejezetten erőtlen volt. Most várom a mérnökök elemzését, amiből talán kiderül, hogy mi okozta ezt a teljesítménycsökkenést. Most már biztosan látom, hogy ha nem sikerül az első tíz közé kerülnöm a következő versenyek időmérőin, akkor nehezebb lesz a pontszerzés, hiszen az autók teljesítménye nagyon hasonló. Összességében optimista vagyok, hiszen csapattársam, Andrea Caldarelli második helyen ért célba – amiért szívből gratulálok neki -, tehát a csapattal és a technikával minden a legnagyobb rendben.”
A szezon második GP3-as futamára már másnap, vasárnap sor került Isztambulban, ahol a magyar pilóta a tizenhatodik helyről indulva, az elején egy helyet javítva, aztán három-négy körönként veszítve pozíciójából végül a 18. helyen futott be a célba. Az ok, hogy kiújult a motorprobléma, az autó erőtlen volt, a végsebessége alacsony.