Világszerte több versenyen is találkozhatnak majd a rajongók a Lexus RC F Carbon Kevlar elnevezésű driftautóval, amelyet a Lexus márka Egyesült Arab Emírségek-beli forgalmazója Ahmad Daham versenyzővel közösen épített meg.
A tavaly debütált autót a névben szereplő módon karbon fokozott alkalmazásával tették még könnyebbé, az itt látható autó saját tömege mindössze 1250 kg, azaz 500 kg-mal könnyebb a szériaautónál. A motortérben nem szívó V8-as, hanem egy Suprából származó 3,0 literes 2JZ turbómotor dolgozik, az egy darab Garrett GTX3584-es turbóval pumpált erőforrás teljesítménye 1200 lóerő, maximális nyomatéka 1464 Nm. Három darab benzinpumpa szállítja az üzemanyagot, és van 200 lóerős plussszt eredményező nitro-befecskendezés is, ha az 1200 lóerő nem lenne elég.
Az erőátvitelben négyfokozatú Samsonas szekvenciális váltó jut szerephez, kéttárcsás tengelykapcsolót használnak, a Winters hátsó differenciálmű különlegessége, hogy nagyon gyorsan lehet benne áttételt cserélni és így az adott versenypályához igazítani a hajtást.