Utcai autókkal született újjá az olasz Automobili Turismo e Sport márka, most pedig a névben szereplő másik területet, a versenysportot veszik célba. Az ATS Corsa nevű versenyistálló az itt látható RR Turbo modellt kínálja majd az ügyfeleknek, a gép minimális módosításokkal alkalmas a német VLN, a francia VdeV kategóriában indulásra, illetve hegyi felfutókon is rajthoz lehet állni vele.
Versenyautó létére érintőképernyős fejegység is van a fedélzeten, amellyel a karosszériába elhelyezett öt darab kamera képét lehet rögzíteni, illetve akár élőben lehet közvetíteni a képet. Az autó egy mindössze 40 kg tömegű króm-molibdén acélból készített tárvázra épül – ez egyébként nagyjából az utascellát és az első gyűrődőzónát jelenti, hiszen a Hondától származó 2,0 literes turbómotor is tartó elem, illetve a blokk és a váltó közötti harang a hátsó felfüggesztés és hátsó légterelő tartója.
Az erőforrás teljesítményét 600 lóerőre (8500/perc) növelték, a maximális nyomaték 529 Nm (4000-7000/perc), a váltó hatfokozatú, szekvenciális. Menetteljesítmény-adatokat nem közöltek, csak azt, hogy a száraz tömeg 780 kg. Lassulásról Brembo fékrendszer gondoskodik négydugattyús nyergekkel, feláras a kardon-kerámia tárcsát használó rendszer. Alapáron üvegszálas műanyag karosszériát kap az ATS RR Turbo, extraként kérhető a könnyebb – de sérülés esetén drágábban javítható – karbon borítás. Az indulóár 110 000 euró, az első példányokat pedig 2020 tavaszán kapják meg a megrendelők.