A második világháborút követő években a pályán domináló német és olasz istállók ellen hozták létre a British Racing Motors csapatot, a P15-ös névre keresztelt F-1 versenyautó különlegessége az 1,5 literes V16-os motor volt, amelynek maximális fordulatszáma 12 000/perc. Csak egy darab maradt fenn, a múzeumi autó túlságosan értékes ahhoz, hogy használják. Az egykori csapatvezető, Sir Alfred Owen fia, a most 81 éves John Owen kezdeményezésére most három új példányt építenek a P15-ösből, az eredeti tervek felhasználásával, a még élő szerelők segítségével.
Jövőre, az autó bemutatásának 70. évfordulóján adják majd át az első példány John Owennek. Az építést a Hall and Hall műhely végzi, amelynek a vezetője Rick Hall, aki a hetvenes években a BRM istálló versenymérnöke volt. Mintegy húszezer tervrajz alapján építik az új autókat, amelyek olyan alvázszámokat kapnak, amelyeket az ötvenes években kiosztottak a csapatnak, azonban – szabályváltozások miatt – már nem használták fel azokat. Az FIA szabályok alapján épülő BRM P15-ösök részt vehetnek majd az FIA veteránautó-versenyein, így sokan hallhatják majd a magas fordulaton üvöltő, 600 lóerő teljesítményű V16-os motorokat.