A generációváltásnak beillő modellfrissítésen átesett Clio-ból nem lesz R.S. modell, ennek megfelelően a Francia Nagydíj alkalmából megmutatott új versenyautónak az RS Line nevű modell az alapja. Alapvetően ugyanarról a technikáról van szó a Cup, Rally és RX változatnál is, azonban sok mindent az adott versenysorozat igényeinek megfelelően módosítanak.
Az 1,3 literes turbómotor 170-180 lóerős, maximális nyomatéka 280-320 Nm a szabályzatoknak megfelelően, a váltó ötfokozatú, Sadev szekvenciális egység, Sachs kuplunggal és ZF önzáró differenciálművel. 15-17 colos felnik, a szabályzatnak megfelelő átmérőjű fékek kerülnek az elöl MacPherson rugóstagos, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztésre. Közös vonás az utasteret megtöltő bukókeret. A Renault Clio Cup, Clio Rally és Clio RX versenyautók a 2020-as szezonban állnak majd először rajthoz.