Michael Stoschek, a New Stratos megalkotásáért felelős vállalkozó elhatározta, hogy versenyezni szeretne az újjászületett Lancia Stratos-szal, egészen pontosan az FIA GT2-es kategóriáját szemelte ki magának. Ahhoz, hogy megkapja a rajtengedélyt, legalább 25 autót kell gyártani. Tehát hamarosan beindul a New Stratos sorozatgyártása.
Még nem tudni, hogy az exkluzivitás megőrzése miatt a minimálisan megkövetelt 25 példányban limitálják-e a darabszámot, vagy a pénzes vásárlók unszolásának engedve esetleg több autót gyártanak. Egyelőre mindössze az Amalgam modellgyártó által elkészített kisautó árulkodik a projektről, illetve az annak a szárnyára írt www.new-stratos-racing.com webcím, amely egyébként a New Stratos weboldalára viszi a látogatót. Maga a modell megrendelhető az Amalgam cégtől, a 199 darabra limitált 1:8-as méretarányú modellért 4700 dollárt, azaz 1 030 000 forintot kérnek.
A Ferrari F430-as alu térvázára és technikájára épülő New Stratos versenyautóvá átépítésére a torinói Danisi Engineeringet kérte fel Stoschek úr. Az 1995-ben alapított vállalkozás volt felelős az Alfa Romeo 156 túraautó megalkotásáért, de a rali Puntót és az Iveco Dakaron induló járműveit is ők készítették.