Idestova 26 éve gyárt versenyautókat és verseny-hajtásláncokat a Radical Motorsports, amely most felfrissítette a legnépszerűbb autóját, az SR3/SR10 jelzésű modellt, amelyből az évek alatt már több mint 1000 példányt értékesítettek. XXR néven kínálják az átalakított autókat, amelyeknél leginkább az aerodinamikai csomagot módosították, nem növelték meg a leszorító-erőt, hanem nagy sebességnél stabilabbá tették az autót, illetve a légáramlás irányításával javítottak a hűtésen is.
Még könnyebbek lettek a felnik, már LED-es világítást használnak az autók, opciósan karbon légterelők is kérhetőek, amelyek segítségével pár kg-ot lehet megspórolni. Műszakilag nincs változás, az SR3-as az RPE saját 1,3-as vagy 1,5-ös, 4 hengeres szívómotorját (200 vagy 233 LE) és a szintén saját 6 fokozatú szekvenciális váltóját kapja, míg az SR10-esben az RPE által átépített Ford 2,3-as EcoBoost (425 LE) dolgozik Hewland szekvenciális váltóval – utóbbi olcsóbb, tartósabb és erősebb, de több vásárló dönt a nagyobb vezetési élményt nyújtó szívómotoros SR3 mellett. Nem csak újonnan adják az SR3/SR10 XXR-t, azt XXR Evolution Csomagkétn a meglévő autók tulajdonosainak is kínálják.