„Ez a kiállás kicsit rosszul érintette a lelkemet. Tudom, ez technikai sport, ezt le is tudtam magamban a márciusi Rebenland ralin, ahol szintén műszaki hibája volt a Hyundai i20 R5-nek… De, hogy két egymást követő külföldi futamon ez megtörténjen, az egy kicsit sokkolt, főleg úgy, hogy az autó Egerben a magyar bajnoki futamon remekül muzsikált.” – kezdte keserűen Lovász Pál.
„Pedig nagyon jól kezdtük a versenyt, erősen csapadékos időjárási körülmények között, hisz a kupában egy harmadik idővel kezdtünk, és a napot egy második legjobb teljesítménnyel zártuk a negyedik gyorsaságin. Ezzel a Mitropa értékelésben a negyedik helyen vártuk a folytatást, készen állva a harcra a dobogóért. Így is kezdtük a szombati napot Tamással, ami számunkra hamar be is fejeződött. A vízpumpa mondta fel a szolgálatot… Már tudjuk, nem emberi mulasztás történt, ismét egy technikai hiba, azonban ez engem most nem vigasztal…
Nekem most a legfontosabb, hogy túl lépjek ezeken technikai a problémákon, mindenképp bizalommal ülök vissza az i20-as kormánya mögé. Remélem Miskolcon kárpótol minket az autó, mi pedig a partnereinket és szurkolóinkat egy jó eredménnyel örvendeztethetjük meg.
Mindenképpen meg kell említenem ,hogy Kanyik Antiékkal ez volt az első közös versenyünk, remek versenyt futottak. Nagyon örülök a győzelmüknek, jó volt átélni a sikerüket” – fejezte be Pál most már bizakodva.
Bajnokként tért vissza Mitropa kupás bemutatkozásának a helyszínére Ifj. Kanyik Antal és Nyirfás Julcsi, Ausztriába, a Lavanttal Rallye-ra, ahol bajnokhoz méltó módon szerepeltek, három fronton is győzelemmel zárták az évadnyitó futamukat, még a helyi versenyzőket is maguk mögé utasították.
„Titkon számítottunk a jó szereplésre, legalábbis ez volt a cél. Másodszor mentünk itt. De azért azt nem mondhatnám, hogy kívülről ismerném a pályákat. Ennek ellenére az otthon verenyző osztrákokkal szemben sikerült felvennünk a versenyt. És ennek mi nagyon örülünk.” .” – kezdi az értékelést Ifj. Kanyik Antal.
„Tavaly kétszer lehetett, idén háromszor engedélyezett a pályákat bejárni a versenyek előtt. Már a múlt esztendő óta kapjuk a tanácsokat Bessenyey Zoltán barátunktól, aki segített az itinert kicsit leegyszerűsíteni. Ugyanakkor gyorsított ezáltal a tempónkon is. Erre szükség van, mert aki látott már ezekről a pályákról videofilmeket, hát nem egyszerűek… Nincs is meg még nekem fejben, így azt mondhatom, hogy 100%-ból abból megyünk, amit Juli diktál. Csak arra hagyatkozom, és így sikerült most is nyerni.” – foglalta össze boldogan a pilóta.
A csapat következő versenye a következő hétvégén a magyar ralibajnokság 2019. második állomása a HELL 25. Miskolc rali lesz. Itt Lovász Paliék mellé ismét becsatlakozik a Bacsa Tamás, Hanyik Gergely páros a Mitsubishivel ill. a Peugeot kupában két autónk rajtol, hisz Riskó Dani és Bíró Péter párosunk mellett megkezdi szereplését Tábori Ákos is.
Partnereink: CREDOBUS, Lisztes Trans, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., Diesel DR, Total, Bus Center Kft., Hungarofék Kft., Pirto-vill Kft., TPA csoport Magyarország, Millers Oils Topmotorolaj.hu Hankook Racing Tires