Bár több kisebb Forma-1-es csapatot is támogatott pénzügyileg a Liberty Media a járvány kitörését követően, mégis mivel az autóipart globálisan is érintették a koronavírus járvány miatt leállások és a rendkívül lecsökkent autóvásárlások száma, ez az autóversenyzésre is rendkívül nagy hatással van. A McLaren május végén bejelentette, hogy ezerkétszáz dolgozójától lesz kénytelen megválni, annak ellenére, hogy a brit kormány bértámogatását is igénybe vette. A Forma-1-es csapattól is nagyjából 75 tagot kell elküldeni, aminek a fényében egyre inkább érthető miért is kardoskodott Zak Brawn amellett, hogy a költségsapkát 100 millió euróban határozzák meg. A McLaren híres Forma-1-es autógyűjteményét is jelzálogosította.
Mint ismeretes a költségvetési sapka mértéke körüli vitának jót tett a világjárvány, hiszen sokévi huzavonát követően azt végül egyhangúlag sikerült elfogadni. Ez alapján 2021-ben 145 millió dollár lesz a költséghatár, 2022-ben 140 millió, míg 2023-2025-ös időszakban már csak 135 millió dollárt lehet elkölteni. A Ferrari nem akart ilyen alacsony összeget (sok dolgozóját végül nem rúgja ki, hanem inkább elindul más versenysorozatokban is, mint például az Indycarban), a McLaren pedig még alacsonyabbat szeretett volna. Végül valahol középen állapodtak meg.
Nem csak a McLaren van bajban, a Renault is a részvényes francia kormánytól kér segítséget az életben maradáshoz 5 milliárd eurós hitel formájában, s amennyiben életképes tervet tudnak prezentálni, talán meg is kapják azt francia érdekekre hivatkozva. A Forma-1-es csapat sorsa azonban már kérdéses. Forma-1-es források szerint az enstoni székhelyű istálló iránt már van érdeklődő. Az a Dimitrij Mazepin, aki már a Force Indiát is szerette volna megszerezni, de akkor az Lance Stroll, akkori Williams pilóta apjához, Lawrence Strollhoz került. Dimitrij Mazepin fia is autóversenyző. Nyikita Mazepin jelenleg a Formula 2-ben versenyez.
Nincs könnyű helyzetben jelenleg senki, akinek kicsit is köze van az autókhoz és az autósporthoz. Ez alól természetesen a Forma-1 sem kivétel. A Forma-1-es gyárak lassacskán kinyitnak, s még ha nyáron el is kezdődik a versenyszezon, még többen áldozatul eshetnek a világjárványt kísérő nagy gazdasági válságnak.