Amíg a legújabb Ford Fiesta generáció sorozatgyártása csak májusban indul, a WRC raliautó már januárban élesben versenyez. A brit M-Sport műhely közreadta az első képeket a szponzori matricákat nélkülöző új autóról. Amíg az utcai autónál a padlólemez változatlan, addig a raliautónak 95 százaléka teljesen új fejlesztés, hiszen új szabályzat lép életbe jövőre.
fiesta2
Legfontosabb újdonság, hogy az 1,6 literes turbómotor immár 380 lóerős, új fejlesztésű, hidraulikusan vezérelt hatfokozatú szekvenciális váltó és aktív központi differenciálmű került a hajtásláncba. Újak a rugóstagok, javítottak a négy dugattyús nyergekkel dolgozó fékek hűtésén, úgyhogy az M-Sport bizakodva várja a januári Monte Carlo Ralit, hiszen szerintük minden esélye megvan a győzelemre az új Ford Fiesta WRC-nek.

fiesta3

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!