Úgy 1 évvel ezelőtt ismerhettük meg az új Mercedes-AMG GT2-es versenyautót, amely 707 lóerős teljesítményével az AMG ügyfél-versenyautóinak maximuma. Most ezt is sikerült felülmúlni, igaz, a versenyautó-homologizációját is elveszítette az autó, hiszen a Mercedes-AMG GT2 PRO fedélzetén van Push2Pass funkció, azaz gombnyomásra előzéshez pár másodpercig 750 lóerőre emelkedik a teljesítmény. Ezzel a pályanapokon nem nagyon talál majd legyőzőre a tulajdonos az AMG állítása szerint…
A túlerő kivételével annyi még a változás, hogy megnövelték a hátsó szárny oldallapjának méretét. Nem nyúlnak a Mercedes-AMG GT2-es technikájához, tehát az egyébként rendelkezik az összes, FIA által megkövetelt biztonsági berendezéssel, a verseny-ABS mellett sok fokozatban állítható kipörgésgátló is van, a felfüggesztésben szereléssel állítható lengéscsillapítókat használnak, a 18 colos felnik központi kerékanyás rögzítést kapnak. A Mercedes-AMG GT2 PRO-hoz a Pumával együttműködésben a vásárlóra szabott versenyoverált, tűzálló alsóneműt és kesztyűt is adnak a vásárlónak, a Bell bukósisakra az autó grafikáját viszik fel.
Lehet extrákat is kérni, úgymint beltéri takaró, anyósülés (ez módosított karbon bukócellát is jelent), ivórendszer, a versenyruhába bevezetett légkondicionáló (sofőr+utas). A vételár 479 000 euró, ami 70 000 euróval több, mint az FIA-szabályoknak megfelelő versenyautó. Egyébként a Mercedes-AMG megadja a lehetőséget arra, hogy az ügyfél „visszabutítsa” autóját a versenyautó-szintre, akkor már nem csak pályanapokon, hanem különféle, GT2-es versenyautókat megkövetelő bajnokságokon is használhatja a GT2 PRO-t.