Amíg a személyautókba szánt small-block V8-ast (4,3-7,0 liter lökettérfogat) mind a mai napig kínálja a GM, a haszonjárműveknek készített big-block V8-as (5,7-10,4 liter lökettérfogat) 2009-ben búcsúzott. Most azonban a 2022-es Copo Camaro, azaz gyorsulási versenyekre optimalizált kupé kedvéért visszahozták a vas blokkos erőforrást, 572 köbinch, azaz 9,4 liter lökettérfogattal. Gyakorlatilag az első, 1969-ben elkészített Central Office Production Order Camaro-kat akarják megidézni ezzel, mivel a mérnökök tudják, hogy nem lesz még egy ilyen alkalom – 2024-ben egy akkumulátoros-elektromos autó váltja a mostani Camaro-generációt.
Fontos tudni a Copo Camaro-ról, hogy azt kifejezetten versenyautónak készítik merev hátsó híddal, nem kap alvázszámot a karosszéria, így közúti forgalomban se vehet részt, az extralistán olyan tételek szerepelnek, mint a csomagtérben súlyok rögzítésére szolgáló láda vagy épp fékezőernyő. Alapmotorként adják a 9,4 literes V8-as szívómotort (105 500 dollár), aminek 430 lóerő a teljesítménye, a 7,0 literes small-block V8-as szívómotor (117 500 dollár) 470 lóerős, a kompresszoros 5,7 literes V8-as small-block (130 000 dollár) 580 lóerős. Mindegyik motorhoz a háromfokozatú TH400-as automata váltó csatlakozik.