A már korábban bemutatott és LeMans-ban két példányban rajthoz álló Aston Martin Vantage GTE alapján készítette el a gyár a GT3 és GT4 előírásoknak megfelelő ügyfél-versenyautókat, amelyek közös vonása, hogy csak a jövő évi szezonra fejeződik be a fejlesztésük, és akkor homologizálják őket.
Az orrban az AMG-től származó, 4,0 literes V8-as biturbó dolgozik, amelyet azonban az Aston Martin Racing szakemberei módosítanak az egyes kategóriák előírásainak megfelelően. A GT3-as változatnál az 1245 kg-os saját tömeghez töltőnyomástól függően (ezt az egyes bajnokságokban külön-külön szabályozzák) akár 535 LE/700 Nm-es teljesítmény tartozik.
Az utcai autóval közös alumínium térvázba acél bukókeretet építenek, a hatfokozatú szekvenciális váltót az Xtrac szállítja, a többtárcsás kuplung az Alcon terméke, Öhlins lengéscsillapítók kerülnek a felfüggesztésbe, az Alcon fékek működését Bosch verseny-ABS szabályozza. A GT4-es versenyautó műszakilag közelebb áll az utcai autóhoz annak érdekében, hogy annak fenntartása kedvezőbb legyen, erről azonban nem közölt részleteket az Aston Martin.