A rajt Norbinak komoly parát hozott ezúttal, mivel a tizedik helyről induló Monteiro akkorát startolt, mint egy ottfelejtett, hátsókerekes 600 lóerős GT autó. Pont nem fért be Norbi elé, de keményen kellett védekeznie Michelisznek, sőt, le is kellett pattintani, össze is értek. Mire ennek a verekedésnek vége lett Valente lemorzsolódott, így a hetedik hellyel fordultunk rá a távra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lopez pedig besorolt Muller mögé, dehogy fogja itt tönkrevágni magát, miért vegye el Muller örömét, mikor azt már régen elvette. Eddig nem is ment itt a bicikli neki annyira, nem volt akkora hangulatban. Összeakadt még az elején a két holland is, Coronel Van Lagent forgatta ki, azon még lehetett szörnyülködni. D”Aste hibájából pedig Bennani is szívott gazdagon. A harmadik körben Monteiro megelőzte Loebot, nem is tudom, volt-e ilyen valaha? Egy Citroënt valaki csak úgy erőből megelőz? Ez mindenesetre szép volt, tényleg.

A hetedik körben a sereghajtók tépték egymás száját, Van Lagen Valentének mutatta meg, hogy kell Ladával Chevit fogni, Huff a negyedik helyen, valahogy ugyanezt érezte, csak ő a dobogóért hajtott, úgyhogy nem kímélte Tarquinit, sőt, meg is lökte, de utána nagyon tisztelettudóan visszavett, Kilökni nem akarta, csak, valahogy megelőzni. Végül Honda dobogó lett a vége, Tarquini örülhetett, Norbi pedig a hetedik helyével sajnos egy helyet vesztett az összetettben, de a nagy sansz csak most jön. Harmadik helyről jön a másodikban. Hajrá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A második futam után azt mondom, én csak itt rendeznék versenyeket! Meg otthon, na! Ezek az autók ekkora pályára valók, olyan volt mint egy igazi brit bajnoki, mindenki, mindenkin fordult, és esett és kelt! Monteiro behúzta az élről, Norbi harmadik lett. Illetve elvesztette a második helyét Huff Ladájával szemben. Egyértelmű, a Honda végső győzelemét Norbinak is köszönhetjük, annyival volt gyorsabb Huff, hogy Monteirot is elkapta volna, ha Norbi nem védekezik körökön át, amíg meglép a portugál.

Mondtam én, hogy Honda forradalom készülődik! Elmaradt a végére a Citroën fölény, tudtunk örülni minden előzésnek, megint nagy buli volt Moszkvában. Norbi kőkeményen lerajtolta ladás vetélytársát Catsburgot, uhhh, olyan táncot járt a Hondánk a présben, hogy vártam, na, most mi szakad itt le. Az első kör végén Lopez Muller mellé vetődött, csattantak is, nem volt túl szimpi most az argentin. A második körben aztán visszavonhatatlanul megnyitotta a frontot egymás között Lopez és Muller, óriási küzdelmet produkálnak, über-autóversenyt, tocsogtunk, fetrengtünk a hangulatban. Három autó egyszerre akart elfordulni többször is mezőnyben, nem is láttam ekkora brusztot ezektől a fiúktól. Szegény Lopez ekkor még nem tudta, hiába üti szét a francia fejét, rövidesen kap egy áthajtásost, korai rajt miatt.

Norbi pedig finoman rácuppant az élen autózó Monteirora. A szélárnyékban lopta a távolságot a portugál mögött, tudom, hogy nagyon akarta, húúú, az lenne az igazi cél, egy gyári skalp, tisztán, duma nélkül. Kiesett közben Tarquini a hetedik körben, Catsburggal akadt össze szegény, kiforogva búcsúzott az olasz. Amúgy ezek az autók erre a pályára valók, nem kérdés. Őrült élmény amit itt tolnak a versenyzők. Huff és szép sárga Ladája a felénél beérte az élen autózó Hondákat, így Norbit is, sokkal gyorsabb volt, és ez itt Moszkvában egyet jelent a selyemzsinórral, védekezni kellett. Monteirot elengedte Norbi, és csak az angolra koncentrált. Pár kör ki is fért belőle, Huff sportszerű volt nagyon, de a végén egy kemény koccal lefarolt. Monteiro közben meglépett, most fontos percekig Norbi volt a sánc! Az összetettben Norbi ismét hatodik, Monteiro viszont sokat szerzett, eddig elérhetőnek tűnt, jó lenne nem elveszíteni az esélyt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!