Nagy feladat vár az Opel Corsa Rally4 versenyautóra, mert az előd Adam R2-es nagyon sikeres volt – négy junior EB-címet, 32 nemzeti bajnokságot és 220 kategóriagyőzelmet szereztek vele 2015 óta. Az FIA az R2-es kategória utódaként hívta életre a Rally4 kategóriát, ahol a benzinmotoros Corsával szerepel majd a német gyártó – az akkumulátoros-elektromos raliautónak külön bajnokságot írnak ki Németországban.
A legnagyobb változást az jelenti, hogy a motorháztető alatt az 1,2 literes háromhengeres turbómotor dolgozik, a csúcsteljesítmény 208 lóerő, a maximális nyomaték 290 Nm, a motorvezérlőt a Magnetti Marelli készíti, az ötfokozatú, szekvenciális váltó a Sadev terméke, a differenciálmű zárása három fokozatban állítható. A futóműben Eibach rugók és Öhlins lengéscsillapítók dolgoznak.
A PSA csoport többi raliautó-fejlesztőjével együtt a múlt hétvégén a francia Mazamet és Brassac környékén több mint ezer tesztkilométert tettek meg az Opel Corsa Rally4-gyel, aszfalt és murva talajon. Sikerrel járt a tapasztalatszerzés, így várhatóan 2020 dacember 1-jén homologizálják az autót, amely a 2021-es raliszezonban már rajthoz állhat majd különböző európai bajnokságokban. A vételárat még nem árulták el, de azt igen, hogy az alacsony üzemeltetési költségek fontosak voltak a fejlesztés során.