Zsolt autóján a szombati időmérő edzést követően motorcserét hajtott végre a Minardi csapat, így a szabályok értelmében az utolsó helyről kellett rajtolnia. A 3. bokszkiállást követően, a gumicsere ellenére előbb folyamatosan lassult Zsolt autója, majd füstölni kezdett és így kénytelen volt feladni a versenyt.
Baumgartner Zsolt nyilatkozata – Meglehetősen szerencsétlenül kezdődött a verseny, hiszen csapattársam, Gianmaria Bruni autója a felvezetőkör előtt nem indult be, így ő kénytelen volt a bokszutcából a mezőny után eredni. Az én autómmal is felmerültek ugyanezek a problémák a rajtrácson, de egy elektronikai újraindítással meg tudtam a gondot oldani, és a ki-bekapcsolást követően el tudtam indulni. A verseny elején aztán a bosszantó közjáték ellenére nem volt semmi gondom, amit jól jelzett, hogy megfelelő köridőket tudtam menni. A verseny első felében voltak olyan körök, amikor végig partiban voltam a Jordan autóival, és Gimmihez képest is rendre jobbak voltak a köreim. Sokkal jobban viselkedett az autó, mint a korábbi versenyeken, jó ritmusban tudtam versenyezni, úgyhogy nagyon bíztam abban, hogy képes leszek befejezni a futamot. A gondok a harmadik kerékcserét követően kezdődtek, amikor egyszerre érthetetlenül gyengülni kezdett az autó. Éreztem, hogy lassulok, de reménykedtem, hogy elvergődhetek a célig, ám a motorból feltörő füstöt észlelve be kellett látnom, hogy nincs értelme a további erőlködésnek.