A showcar minden külső elemében megegyezik a valódi, 2005. február 1-jén Monte-Carlo-ban bemutatott R25 versenygéppel, amelynek technikai paraméterei a következők:
Karosszéria : szénszálmerevítéses öntvény és alumínium méhsejtszerkezetes kompozit monocoque, amely a Renault F1 Team saját fejlesztése, amely a maximális szerkezeti merevség és a minimális súly ideális ötvözésére törekszik, hiszen a motor teherviselő elem is egyben.
Első felfüggesztés : szénszálas alsó és felső lengőkarok, függőlegesen elhelyezett torziós rugókhoz és vízszintesen elhelyezett lengéscsillapító-egységhez csatlakoztatva, a váltóház tetején elhelyezve. Az alsó lengőkar egy ún. V-nyúlványhoz kapcsolódik.
Hátsó felfüggesztés : szénszálas alsó és felső lengőkarok, függőlegesen elhelyezett torziós rugókhoz és vízszintesen elhelyezett lengéscsillapító-egységhez csatlakoztatva, a váltóház tetején elhelyezve.
Erőátvitel : hatsebességes, félautomata váltómű, egy hátrameneti fokozattal.
Üzemanyagrendszer : kevlár erősítésű, gumi benzintank, az utascella mögött elhelyezve, amely csökkenti a tűz-és robbanásveszélyt.
Hűtőrendszer : különálló olaj-és vízhűtők, a versenyautó oldalain lévő oldalszekrényekben, amelyek hűtéséről a menetszél gondoskodik.
Elektronika : integrált váz/motor elektronikai rendszer és szoftver, a Renault F1 Team és a Magneti Marelli közös fejlesztésében.
Fékrendszer : szénszálas féktárcsák és fékbetétek (Hitco), AP Racing dugattyúk.
Vezetőfülke : kivehető vezetőülés, a versenyző alakjára formált szénszálas kompozitból, hatpontos biztonsági övvel. Kormánykerékre szerelt váltó-és kuplungkarok.
Adatok :
– első nyomtáv : 1,450mm
– hátsó nyomtáv : 1,400mm
– tengelytáv : 3,100mm
– hosszúság : 4,800mm
– magasság : 950mm
– szélesség : 1,800mm
– összsúly : 605kg versenyzővel, kamerával, pótsúlyokkal
Az R25-ben található erőforrás, az RS25 V10-es motor technikai paraméterei :
– 72°-os V motor, az R25-ös vázhoz optimalizálva
– 3literes, V10-es szívómotor.
– A nagyobb igénybevétel szerint megerősítve és továbbfejlesztve az RS24-hez képest.
– Több, mint 1400km-es élettartam, az RS24-hez képest növelt teljesítmény mellett.
– 98%-ban új alkatrészekből készül.