Jövőre áll majd rajthoz az Észak-Amerikai IMSA bajnokságban az Acura ARX-06-os versenyautó, de azzal akár Európában is indulhat a Honda, hiszen az egységes LMDh szabályzat szerint építették meg azt. Új elem a 2,4 literes, V6-os biturbó 90°-os hengerszöggel és 680 lóerős teljesítménnyel (10 000/perc leszabályozási fordulat), amelyet egy Orca alvázba építettek be, és a szabályzatban előírt egységes hibrid rendszer (Bosch MGU és Williams Advanced Engineering akkumulátor) csatlakozik hozzá. A hajtáslánc vezérlőszoftverét az F-1-ben szerzett tapasztalatok alapján írták meg a fejlesztők, a hasonló háttérrel nem rendelkező ellenfeleknél jobb teljesítményt remélnek.
A külsőt az Acura Los Angelesben működő formatervező stúdiójában készítették el, persze itt az adott Oreca alváz és az FIA és IMSA előírások megkötötték a dizájnerek kezét, de azért látványosan kanyarítják ez első-hátsó LED-es menetfényeket. A vezetők is beleszóltak az alkotási folyamatba, a VR-szemüveggel megejtet üléspróbák után áthelyezték a külső tükröket, amelyek ugyan áramlástanilag ideális helyen voltak, épp csak használhatatlannak bizonyultak.