A Peugeot konszern túlságosan is függ a jelenleg válságban lévő európai autópiactól, ezért úgy döntött a PSA konszern, hogy a felesleges pénzkidobásnak számító LMP versenyautók fejlesztésével, indításával. Noha rengeteg versenyt nyertek az autók, de a Le Mans-i koronát nem sikerült elhódítani.
Már tavaly bejelentették, hogy jelentős költségcsökkentéseket hajtanak végre a Peugeot márkánál, 6000 munkavállalót elbocsájtanak, és lényegében befagyasztják a Peugeot Sport részleg működését. A cél, hogy 2012-ben 1,03 milliárd dollárt takarítsanak meg. A szintén a PSA konszernhez tartozó Citroën továbbra is indul a rali-világbajnokságon, ott ugyanis az autók teljesítik az elvárásokat. A Peugeot az utcai autókra koncentrál, és arra, hogy nyereséges maradjon.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!