A Bentley először 2018-ban ment gyári csapattal a Pikes Peak hegyi felfutóra, ahol egy alaposan átépített Bentayga szabadidő-autóval kategóriagyőzelmet szerzett. Egy évvel később, a márka centenáriumi évében aztán egy átépített utcai Continental W12-vel szerezte meg a kategóriaelsőséget a cég. A két részsiker után most az abszolút első pozícióra hajtanak a britek, ehhez pedig állításuk szerint az eddigi legextrémebb autójukat építették meg.
Egy Bentley Continental GT3-as versenyautó volt a kiindulási alap, amelyet aztán teljeskörűen átépítettek annak köszönhetően, hogy nincsenek korlátozó szabályok a hegyi felfutón. A 4,0 literes V8-as biturbót nem egyszerűen csak tuningolták, azt rögtön az Audi által már régóta, a Porsche által újabban felkarolt SunFuel megújuló forrásból származó benzinnel üzemeltetik majd; teljesítményadatot nem közöltek. Bőven vannak látható változások is a karosszérián, hiszen mindenfelé extra légterelőket helyeztek el, hogy Rhys Millen a lehető legnagyobb leszorító-erőre támaszkodhasson majd.