A McLaren P1-es hatalmas siker volt, hiszen mind a 399 darabot pillanatok alatt értékesítették, ennek megfelelően nem állnak le vele. Azonban a részben spekulációs céllal autót vásárlók (a használtpiacon a gyári árhoz képest 80-100 millió Ft-os felárral lehet találni P1-est) megnyugodhatnak, hiszen nem az utcai autók számát gyarapítja a gyár.
Ahogy a Ferrari már évek óta kínál a különösen tehetős és válogatott ügyfeleinek szuperautókat és azok vezetéséhez rendezvényeket is, úgy most a McLaren is ezt a meglehetősen szűk vásárlói réteget célozza a P1 GTR változatával. Mivel még bő egy hónap van a világpremierig, pontos számokat nem árultak el az újdonságról, csak annyit, hogy a tömeg/teljesítmény arányon 10 százalékot javítottak.
Csökkentik a hasmagasságot, megnövelték a nyomtávot, teljesen új az aerodinamikai csomag, amely – mechanikusan – állítható légterelőket tartalmaz. A hátsó szárny egyszerű tartókon nyugszik, nincs hidraulika, mint az utcai változatnál. A súlycsökkentésbe beletartozik a fényezés teljes hiánya,, és magától értetődően az utasteret is csak a csupasz jelzővel lehet illetni. A csupasz, karbonból sütött kormánykereket az F1-es versenyautók mintájára készítették. A McLaren P1 GTR-ről és a hozzá kapcsolódó rendezvénysorozatról Genfben árul el többet a gyár.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!