A rajt sem volt százas. Tarquini előzését borítékoltuk, nem is volt túl sportszerű, de Oriola előzése már meglepő volt. A jobb első kerék már ott is tizedeket vesztett a nyomásból, majd pukkant. A köridők több másodperces eltérést mutattak az élmezőnyhöz képest, drámai volt a lassulásunk. Így már érthető. Az láttuk az elején, hogy Norbi olyan közel került Nykjearhoz, hogy meg is pöccintette. Mind a két autó megbillent, de ez még nem volt végzetes, sőt. Aztán Tarquini turbója is elszállt, letolták őt is a pályáról. Honda gyász.
A műsort Safety Car Killel Engstler folytatta! Szegény német immáron másodszor pusztította el a biztonsági autót a világ előtt, de legalább következetesen aprítja őket, mindig utcai pályán. 2009. Pau, Franciaország. Ott csinálta az első showt, és most, váratlanul megismételte. Keressetek rá arra is, bár, ez most nem volt akkora, de azért ez is ott volt. Ahogy néztük a fogyatkozó mezőnyt, lassan azt láttuk, hogy mindenki a végéről fog indulni.
Sír a toll a kezemben, a még rosszabb hír az, hogy máris a nyolcadik helyre esett vissza Norbi, a hatról, még egy futam, és meg fog kopni erősen az előnyünk. Ennél csak az rosszabb, hogy nem megy már haza az autó, ahogy írtam. Vagyis itt, a portói 40 fokban kell úgy megcsinálni, hogy a második futam is meglegyen, meg a konténerezés is. Amit itt nem tudunk megcsinálni, azt Argentínában kell. De, hol próbáljuk ki? Hm, a probléma persze mindenkit érint, aki itt törik, kis hátrányba kerülhet, persze ez ledolgozható, de valahogy most, olyan nehezen képzeljük el, hogy minden rendben lesz. Pedig, minden rendben lesz. Tuti. Sajnálom, hogy így lett vége, szeretjük a pályát, jók voltunk, de a gyorsaság a WTCC-ben nem elég. Még egy hír a végére: Loeb ugye, Citroen jövőre. Na, ki a másik? A nemzetközi sajtótájékoztatón elhangzott Kubica neve! Szeretnék megszerezni – hallatszott a hangszórókból. Milyen mezőny lesz itt, atyám! Jaj, azért van még egy futam, el ne felejtsük! És mint tudjuk, a végéről szép nyerni. Öööö, valami azt súgja, ez most reménytelen… azért csak drukkoljunk!
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!