Sikeres volt az előző Continental GT3-as versenyautó, amely pályafutása során 528 versenyen 120 dobogós helyezést és 45 győzelmet gyűjtött. Ennek a sikerszériának a folytatása lesz a feladata az új generációs Continental GT-ből készített versenygépnek, amelynél alaposan átalakították a karosszéria megjelenését az öblös sárvédőívekkel. A teljesen karbon karosszéria megjelenésének átalakítása során az aerodinamikai mérnökök mellett a formatervezők is kivették a részüket a munkából.
A lemezek alatt is radikális változások történtek, a 4,0 literes V8-as biturbó hosszában kerül beépítésre, és 6 fokozatú Ricardo szekvenciális váltó és karbon kardántengelyen keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A teljesítmény alaphelyzetben meghaladja az 550 lóerőt, de versenysorozattól függően különféle korlátozások vannak életben, tehát soha nem áll majd ennyi erő a pilóták rendelkezésére. Elöl-hátul kettős keresztlengőkaros felfüggesztés dolgozik, az Alcon szállítja az acéltárcsás fékrendszert. A saját tömeg 1,3 tonna alatt marad.
Már megkezdődött a hat hónapos tesztidőszak, amely során Nagy-Britanniában, Franciaországban és Portugáliában próbálják az autót, több 24 órás szimulációt is végrehajtanak majd, mielőtt 2018 április végén Monzában áll rajthoz a Blancpain GT Series Endurance Cup nyitóversenyén az autó. Magánvásárlók majd júniustól adhatják le a megrendelésüket az új Bentley Continental GT3-asra.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!