Hayden Paddon raliversenyző saját autóépítő vállalkozást is vezet, ahol a Hyundai új-zélandi forgalmazójának a támogatásával akkumulátoros-elektromos raliautót készítettek az új Kona alapján. Még 2017-ben kezdték a projekt előkészítését, 2018-ban állt fel a mérnökcsapat, és nemrég készült el az első prototípus.
Úgy készítették el a járművet, hogy abban két-, három- vagy négy villanymotort kerülhet egyenként 300 lóerős teljesítménnyel, tehát 600, 900 vagy 1200 lóerő a csúcsteljesítmény. Az akkumulátor több mint 800 kW teljesítményleadásra alkalmas, azaz 1090 lóerő a tényleges rendszerteljesítmény. Az akkumulátor-kapacitást nem árulták el, de azt igen, hogy mind ennek, mind a hajtómotoroknak a megfelelő hűtésére nagy gondot fordítottak. Még a különféle hajtáskonfigurációk tesztjét végzik, különös tekintettel arra, hogy a sofőr majd vezetés közben is állíthatja a teljesítményelosztást.
A Paddon Rallysport már a 2021-es szezonban rajthoz áll az autóval az Új-Zélandi Ralibajnokságban, az első szezonban saját kategóriájában indul, 2022-től pedig az addigra már plug-in hibrid hajtásra váltó WRC raliautókkal közös osztályban mérkőzik majd. A benzineseknél gyorsabb az autó a mélyen lévő tömegközéppont és a nagyobb teljesítmény miatt, a 100 kW teljesítményű villanymotorral kiegészített új generációs WRC-khez viszonyított tempóról még semmit nem tudunk.