Teljesen új fejlesztésű raliautó a Ford Fiesta R2-es, ez volt az első munkája az M-Sport krakkói bázisának. A kiindulási alapot az 1,0 literes turbómotorral szerelt háromajtós ST-Line változat jelenti, de a csupasz karosszérián kívül nem sok minden marad meg az utcai autóból. Az 1,0 literes turbómotor teljesítményét 200 lóerőre növelik, a maximális nyomaték 290 Nm, ezt az erőt egy ötfokozatú Sadev szekvenciális váltó továbbítja az első kerekek felé. A sperrdifi feláras (szabályzattól függ, hogy lehet-e használni).
A felfüggesztés körben állítható Reiger rugóstagokat kapott, kétféle (kemény vagy lágy) Eibach rugókészlet jár az autóhoz, az első féktárcsák az AP Racing termékei, a fékrendszer többi része (első nyergek, hátsó nyergek és tárcsák) az Alcontól származnak. A 2019-es Junior WRC világbajnokságon már rajthoz állnak az első Ford Fiesta R2-es raliautók, egyelőre még a megrendeléseket gyűjtik az M-Sportnál.