Különleges vezetési élményt ígér a Nimbus nevű startup által fejlesztett háromkerekű Halo nevű jármű, amelynél úgy javítják a stabilitást, hogy a saját fejlesztésű mechanizmussal kanyarban bedől a karosszéria. Mindezt hagyományos vezetőülésben helyet foglalva, kormánykereket forgatva élheti át a sofőr, illetve egy utasa – ha épp nem csomagtartónak kell használni a vezetőülés mögötti teret.
Az alapmodell városi használatra lett optimalizálva, 80 km/óra a csúcssebessége, az akkumulátora 8,1 vagy 12,4 kWh kapacitású lehet – városi használat során 126 vagy 191 km a hatótávolság. Terveznek egy csúcsmodellt Halo X néven, amely erősebb villanymotort kap (ennek a teljesítményét se árulták el), ami 145 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé, a 21,7 kWh kapacitású akkuval a városi hatótávolság 352 km. A Nimbus az értékesítés mellett előfizetéssel szeretné értékesíteni a motorkerékpárként forgalomba helyezhető villanymotoros Halo-t, úgy számol, hogy 2022-ben piacra kerülhetnek az első példányok.