Folytatódik az Aston Martin és a Brough Superior együttműködése, a 2019-ben piacra dobott AMR 001 alapján építették meg a most bemutatott AMR 001 Pro nevű gépet, amelyet versenypályás használatra optimalizálták. Olyan komolyan vették például a tömegcsökkentést, hogy az eddigi legkönnyebb Aston Martin márkajelzést készítették el a géphez, az autókon használt tűzzománc emblémához képest 99,4%-kal (!) csökkentették a tömeget a mindössze 70 mikron vastag jelvénynél. Ezt a jármű orrára és a tankra is rárakják: a fényezés fölé, de a lakkozás alá. Csak Verdant Jade színben, fekete motorral és felfüggesztéssel, Phonon Lime színű díszítéssel készül az AMR 001 Pro.
A legfontosabb változás, hogy negyedével megnövelték a teljesítményt, az egy alumíniumtömbből CNC-forgácsolással előállított 997 köbcentis V2-es turbós blokk teljesítménye 225 lóerő, nedves perselyes hengerek javítják a hűtést. Ezzel párhuzamosan 5 kg-ot lefaragtak a tömegből, tehát 175 kg-ot (+vezető…) kell mozgatnia az erőforrásnak; az 1,28 LE/kg arány egyébként az F-1-re jellemző. A stabilitás érdekében az első rész már nem forog a kormánnyal együtt, az új aerodinamikai csomag nagyobb leszorító-erőt generál. Darabszámot nem említettek, csak azt, hogy szigorúan limitált számban készül majd az Aston Martin AMR 001 Pro, amelyek első példányait 2023 utolsó negyedévében kapják meg a vásárlók.