Stefano Favaro régóta itt él már Magyarországon, nevét Talmácsi Gábor menedzsereként ismerhettük meg. Az általa alapított a Faster Management LLC egy nemzetközi összefogás eredményeként az utóbbi másfél évben végzett kemény munka eredményeképpen ismét egy nagy lépést tett a magyar motorsport fellendítésében. Favaro projektvezetőként vett részt a Sherco MR3 GP11 elnevezésű projektben, melyben Franco Moro híres olasz mérnökkel együtt kifejlesztettek egy új Moto3 kategóriájú motort (a MotoGP 2012-es szezonjában a 125 cm3-s kétüteműeket 250 cm3-s négyütemű gépekkel váltják, a kategória neve Moto3 lesz). Bár a motor a tesztelési időszakban tökéletesen teljesített, még fejlesztés alatt áll.
Stefano Favaro Eros Carettával, a Caretta Technology Racing Team névadó szponzorával karöltve létrehozta a MotoGP legújabb csapatát. A Faster Management a hét elején kapott zöld utat a MotoGP-t rendező Dorna Sports-tól, azaz nevezőként részt vehet a jövő évi gyorsasági motoros VB-n. Miután a tulajdonosi érdekek magyar és olasz színeket képviselnek, természetes volt, hogy a csapat két kiválasztott motorosa e két ország képviseletéből kerüljön ki. Olasz oldalról Alessio Cappella-ra esett a választásuk, aki a 2011-es évet már ezzel a Sherco MR3 motorral versenyezte végig, folyamatosan fejlesztve azt, majd végül parádés szerepléssel megnyerte az Alpok-Adria Bajnokságot. A csapat magyar pilótája pedig Sebestyén Péter lesz, aki korábbi jeles szerepléseit követően 2011-ben részt vehetett a MotoGP 125 cm3-es kategóriájában. Mindkét pilóta ígéretes versenyző és még csak 17 évesek, így okkal fektették beléjük bizalmukat a Sherco MR3 GP11 projekt résztvevői.
Stefano Favaro: „Nagy örömmel tölt el, hogy sikerült idáig elérnünk, hogy jövőre saját csapattal állhatunk rajthoz a világ legrangosabb és legelismertebb motorsport eseményén, a MotoGP-n. Régóta dédelgetett álmom ez és ha valóra válik, akkor még nagyon sokak álma is teljesülhet. Az úton ez volt az első lépés, az év hátralevő részében viszont a pilótákkal és a menedzsmenttel együtt gőzerővel azon dolgozunk, hogy csapatunk a következő versenyidényben ütőképes legyen. Szerencsére meglévő támogatóinknak köszönhetően az induláshoz szükséges alaptőke már a rendelkezésünkre áll, ám a biztos sikerhez még bizonyítanunk kell rátermettségünket jövőbeni támogatóink felé.”
Franco Moro: „Az elmúlt másfél évben olyan szinthez érkeztünk a projektben, ami azt mutatja, hogy jó irányban haladunk. A Moto3 egy új kategória, amelyet az Alpok-Adria Bajnokságban indítottak együtt a 125 köbcentis kategóriával közös értékelésben. Eddig néhány ilyen kategóriájú motor szerepelt a versenyen, a mi motorunk pedig megnyerte a bajnokságot és az összesített kategóriában második lett. Nagyon elégedett vagyok ezzel az eredménnyel, de a legnagyobb kihívásnak mindenképpen azt tartanám, ha jövőre a VB-n ütőképes lenne a motor.”
Eros Caretta: „Már régóta benne vagyok a MotoGP világában, de nagyon megörültem, mikor láttam, hogy Stefano és Franco milyen projektbe vágott bele. Nagyon tetszett az ötlet és a hozzáállásuk, így úgy döntöttem, én is beszállok. Remekül működik az új motor, remélem, meg tudjuk mutatni jövőre a MotoGP-ben, hogy mire vagyunk képesek. Stefanoval üzleti kapcsolatban is állunk, hiszen a cégem, a Caretta Technology tevékenységét Magyarországra is kiterjesztem, melyben egy teljesen új technológiával újrahasznosítjuk az autó, motor, kamion és teherautógumikat. Cégem másik tevékenysége, hogy versenymotorokhoz gyártunk és fejlesztünk alkatrészeket, í gy emiatt is nagyon jó lehetőség számunkra a Sherco MR3 GP11 projektben való részvétel.”
Roberto Favaro: „A projektben én sportigazgatóként veszek részt, de Sebestyén Petinek továbbra is a menedzsere maradok. Nagyon várom már a folytatást, úgy néz ki, hogy a spanyol bajnokság utolsó két futamán novemberben rajthoz állhat Peti az új Sherco motorral. Remélem, ott a kételkedőknek is be tudjuk bizonyítani, hogy Peti nagyon jó versenyző és van keresnivalója a MotoGP-ben.”