Nincsen ötmillió forintja motorra, de mindenképpen egy milwaukee-i vasat szeretne a garázsban tudni? Erre a kérdésre régóta a Sportster család a válasz, melynek egyik legújabb darabja a 2 761 000 Ft-os SuperLow (ez az egyik legolcsóbb új H-D). Ahogyan neve is mutatja, ez a gép tényleg „szuperalacsony”: 695 mm-es ülésmagassága azt jelenti, hogy különös üléspozíciót vesz fel a vezető a nyeregben, ami hórihorgasoknak nem éppen ideális, de mondjuk kisebb termetűeknek nagy biztonságérzetet ad.
Az alacsony hasmagasság már kevésbé jó, ugyanis a fekvőrendőrökön és egyéb „tereptárgyakon” fokozott óvatossággal érdemes áthajtani, ellenkező esetben a masina valahol biztosan leér. Ezt leszámítva kifejezetten jó terelgetni a Sporit. Bár nevére nem igazán szolgál rá, mert sportosság kevés van benne, de nagyon könnyen dönthető, illetve egészen kezesnek mondható, még akkor is, ha ezt a számok nem támasztják alá (tömege 251 kg).
A manőverezőképesség mellett a 883 cm3-es erőforrás is kellemes meglepetéssel szolgált: nyomatékból szépen megindul, hangja pedig igazán jellegzetes. Mindezeken túl külsejét tekintve nem éppen átlagos darab a SuperLow. Érdemes összehasonlítani a hasonszőrű japán „kis” cruiserekkel, s gyorsan rájövünk, hogy gyönyörű fényezése és aprólékos munkára utaló részletei is kiemelik az átlagból.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!