Egy kovácsműhelyre vezethető vissza a Meguro márka eredete, amely 1937-ben készítette el első motorkerékpárját, később a japán hadsereg és rendőrség beszállítója lett, a versenypályákon pedig a Honda ellenfele volt. Akkor ment csődbe, amikor egy új, könnyű sorozatot dobott piacra, aminek nem volt jó fogadtatása, és egy évig sztrájkoltak az elégedetlen alkalmazottai; 1960-ban indult az együttműködés a Kawasaki Heavy Industries-zel, amelyben 1964-ben olvadt bele, mint annak motorkerékpár-üzeltága. Az 500 köbcentis K-sorozatú Meguro-ból készítették el a 625 köbcentis Kawasaki W-motorkerékpárt.
Most a Kawasaki W800-as retró-motorkerékpárból készítették el a mérnökök a Meguro K3-as motorkerékpárt, amely nem a brit gépeket másolja, hanem a japán felmenőket. Prémium-gépről lévén szó kézzel festik fel a tank mindkét oldalára a márka logóját, rengeteg a króm, fényes bőr borítja az ülést.
Műszakilag nincs változás, azaz 773 köbcentis léghűtéses kéthengeres hajtja a hátsó kereket ötfokozatú váltón keresztül, a csúcsteljesítmény 52 lóerő (6500/perc), a maximális nyomaték 62 Nm (4800/perc). A saját tömeg 227 kg, elöl 19, hátul 18 colos kereket használnak. A Meguro K3-as indulóára 1,27 millió jen, azaz 3,7 millió Ft.