A motorkerékpár nem 500 köbcentinél kezdődik, ahogy azt az a1-es jogosítvánnyal vezethető CB125R bizonyítja.
Category
Motor
Motor
Irány Dakar! – Honda CRF1000 Africa Twin Adventure Sports teszt
Ez nem vicc! A motor felépítése, kivitele ezt sugallja; nem ok nélkül. Olyan extrákkal szerelték fel már gyárilag, hogy akár mehetünk is oda. Csak dobozok és terepgumi kell…
Motor
Múlt és jövő: oldalkocsis Ural drónnal
Az oldalkocsiból lehet irányítani a drónt, amely külön USB-töltőt is kap. Még selfie-pálca is van a fedélzeten.
Motor
Az Ariel 500 D megelőzte a korát
Kilencvenéves, de tökéletes állapotú motorkerékpárral érkezett a veterán járművek legutóbbi zalai találkozójára Vaczkó Zoltán.
Motor
Legény a gáton – Yamaha MT-10 SP teszt
A Yamaha legkeményebb csupasz motorja az elektronikai segédekkel kitömött MT-10 SP.
Motor
Íme a legretróbb BMW R nineT átépítés
Az 1934-ben készített egyedi R7-es motorkerékpárt idézi meg az NMoto nevű BMW R nineT átépítés.
Motor
Melyiket válasszam? – Nyitott állrészű bukósisakok
Városhatáron túl is használhatóak a nyitott állrészű sisakok.
Motor
Enduróban mutatkozott be az új Moto Guzzi V2-es
Egész modellcsaládot fejlesztenek majd ki a 850 köbcentivel és 80 lóerővel kezdő, új fejlesztésű V2-es blokk köré.
Motor
Tizenharmadszor rendeztek Streetfighter Napot
A Motorosok Baráti Köre Mezőberény Egyesület és Bátszi Motor által szervezett programon ezúttal is a hazai stunt rider élet színe-java tartott bemutatót.
Motor
A mindenes – Honda NC 750 XD teszt
Megkapó csomagolást adott túraendurójának a Honda, amelyet duplakuplungos váltóval próbáltunk.