A Villa d’Este rendezvényen debütált a BMW Motorrad legújabb alkotása, a városi közlekedést megkönnyítő Link tanulmány. Az elektromos robogónak van hátramenete is, amivel könnyebb a manőverezés szűk helyen, de a lényeg a kütyükapcsolódásból adódó egyszerűbb használat. Példának okáért a jármű automatikusan importálja a felhasználó okostelefonjának naptárát, így például tudja, mi lesz a következő cél, amelyet automatikusan átvesz a navigáció. Nem annyira az irány mutatása miatt, sokkal inkább azért, mert így el lehet kerülni a torlódásokat.
A váz aljában helyezték el az akkumulátorokat, a hajtómotor a hátsó kerékben kapott helyet, az ülés alatti tárolóba kényelmesen elfér a bukósisak, az oldalsó tolóajtó nyitásához a járműhöz mellékelt okoskabátot viselve kell inteni a fedél előtt, az ujjba varrt vezetékeket érzékeli az elektronika, nincs hagyományos zár. Azért választották ezt a megoldást, mert az ülés önmagában elég bonyolult, elektromosan hosszában állítható a vezető termetének megfelelően, és igénytől függően akár kétszemélyes hosszúságúra is nyúlhat.
Hagyományos műszerfal nincs, az alsó részen lévő érintőképernyő mellett a szélvédőre vetíti az információkat az elektronika, ezen kívül még a markolatoknál vannak szabadon programozható kapcsolók, amelyekkel a legtöbbet használt funkciót helyezheti a neki megfelelő helyre a használó. Azt nem árulta el a BMW Motorrad, a Link tanulmány mely része és mikor kerülhet sorozatgyártásba.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!