Az Austinban megrendezésre kerülő Handbuilt Show fesztiválon leplezte le a BMW Motorrad a legújabb egyedi motorkerékpárját, amelyet a houstoni Revival Cycles műhely állított kerékre. A Zon Custom Works által készített Departed után ebben is a még hivatalosan be sem mutatott „nagy boxer” dolgozik, amely jövőre kerül sorozatgyártásba egy Cruiser kategóriás gépben.
Az észak-amerikai piacon szeretne az eddiginél jobb értékesítései eredményeket elérni a BMW Motorrad, ezért keresett meg egy ottani műhelyt a következő egyedi gép megalkotására. Alan Stulberg csapatát a múlt század húszas-harmincas éveinek motorkerékpárjai ihlették, és annak érdekében, hogy a blokk és a technika a lehető legnagyobb figyelmet kapja, igyekeztek láthatatlanná tenni a vázat.
Kifejezetten ehhez a géphez fejlesztették ki a titániumrudakból összeállított térvázat, amelynek a megtervezése és elkészítése is nagy kihívást jelentett, de végül összeállt az egész. De nem csak a váz, a kormányrúd, a lábtartók, a váltókar, az ülés és a karbon futóműalkatrészek is egyedi darabok, amelyek ehhez a motorkerékpárhoz készültek.
Már évek óta tervezett egy hasonló motorkerékpárt a műhely, a dolgok akkor gyorsultak fel, amikor a BMW Motorrad tavaly decemberben leszállította nekik a boxer blokkot – amikor a japánok bemutatták a saját egyedi gépüket. Ezt követően öt hónapos megfeszített munkával állították kerékre a The Revival Birdcage nevű műalkotást, amely a Handbuilt Show nevű rendezvényen debütált.
A soron következő, a „nagy boxer” köré épített motorkerékpár a gyár saját tanulmánya lesz, amelyet még 2019 első felében bemutatnak, ez fogja megelőlegezni a 2020 folyamán gyártásba kerülő cruisert. A blokkról annyit árultak el eddig, hogy a nyomórudak látható króm borítása és a látható alkatrészek a hatvanas évek boxereit idézik, azonban nagyobb a lökettérfogat és modern, lég-olaj hűtés biztosítja a megfelelő hőháztartást.