A Honda történetének egyik legkülönlegesebb motorkerékpárja az 1987-ben bemutatott RC30-as. A superbike vb-re készített homologizációs modellből mindössze 5000 példányt gyártottak le manufakturális módszerekkel a hamamatsui üzemben. Így nem véletlen, hogy az RC30-asok a legféltettebb, legnagyobb becsben tartott gyűjtői motorok közé tartoznak. Mostantól az alkatrész-ellátás sem jelent problémát, ugyanis újraindították a típus gyári alkatrészeinek forgalmazását.
A Honda körülbelül 150 alkatrészt vett fel a kínálatába, ezek között erőforrás-, és futómű-komponensek, illetve idomok is szerepelnek. Mivel az eredeti öntőformákat már régen leselejtezték, a 80-as évekből származó, kézzel készült rajzok alapján gyártották le a szerszámkészítő gépeket, sőt az RC30-as egykori tervezőgárdáját is bevonták a munkába, hogy a késztermékek tökéletesek legyenek!