Teljesen új lítium-ion akkumulátort fejlesztett a Williams Advanced Engineering, amelynek köszönhetően a Triumph TE-1-es villanymotoros motorkerékpár alacsony tömegközépponttal rendelkezik. A 15 kWh kapacitású telep teljesítményleadása rövid ideig 170 kW, tartósan 90 kW energiát tud biztosítani; a hajtómotor csúcsteljesítménye 177 lóerő, tartós teljesítménye 109 lóerő. A 360 voltos feszültségű rendszer villámtöltéssel is táplálható, ilyenkor 20 perc alatt érhető a 80%-os töltöttségi szint.
A Triumph most megkezdi a TE-1-es tesztelését közúton és zárt pályán egyaránt, a tervek szerint a nyár végére ér véget az első fázis, amikor a prototípus megkapja a végső megjelenését, és ezzel egyszerre hivatalosan is bemutatják a sorozatgyártású gépet.