A Moto2 világbajnokság motorszállítójaként már egy ideje szó volt arról, hogy a Triumph egy különleges motorkerékpárt dob piacra, most pedig bemutatták a Daytona Moto2 765 Limited Edition-t, amelyből a névnek megfelelő darabszámot készítenek majd. A szám egyébként a háromhengeres lökettérfogatára utal, az erőforrást módosították, így annak a teljesítménye 128 lóerőre (12 250/perc) és 80 Nm-re (9750/perc) emelkedett.
Mindez a versenysportból származó megoldásoknak köszönhető, úgymint titánium szívószelepek, erősebb dugattyúk, DLC-bevonatú csapszegek, új vezérműtengelyek, új szívósor, módosított hajtókarok és főtengely, a kompresszióviszonyt 12,6:1-ről 12,9:1-re emelték. A karbon széleskörű alkalmazása mellett a porfestés helyett anodizált felületek csökkentik a tömeget, a fékrendszer a Brembo, a futómű az Öhlins terméke. A műszeregységet jelentő monitor kezdőképernyőjén a MotoGP logó jelenik, a kormány tetején lévő alumínium elemen található a bemart sorszám.