Alapvetően egy hagyományos elektromos robogó a Kymco Ionex nevű gépe, a különlegessége abban rejlik, hogy szám szerint három akkumulátor van a fedélzetén. Ezek közül egy állandóan be van építve és pár tíz km megtételére elég a kapacitása, a lábtartó alatti rekeszben ezen felül két darab, könnyen cserélhető akkumulátor fér el.
Könnyű mozgatni a mindössze 5 kg tömegű, fogóval ellátott telepeket, így azoknak az otthon történő feltöltése is könnyen megy, de van egy másik alternatíva is. A Kymco rögtön töltő-automatát is tervezett az új akkumulátorokhoz, amelyekből minimális térítés után kivehető a feltöltött telep, egy másik fajta készüléket pedig parkolóházakba és vendéglátóipari létesítményekbe telepítenének, ezek 1 óra alatt feltöltik az akkumulátorokat.
A Kymco egyébként a különleges akkumulátor-kialakításon és a kapcsolódó hálózaton felül nem részletezte az Ionex tudását, csak annyit mondanak, hogy a teljesen feltöltött telepekkel és az ülés alatti rekeszben szállított további két teleppel akár 200 km-es távolságra is képes eljutni. Ezeket a cserélhető akkumulátorokat használja majd egyébként a Kymco jövőbeli, 10 darab elektromos motorkerékpárból álló kínálata, amelyekből évi félmillió darabot akarnak majd forgalomba hozni.