A forma finomításán kívül alaposan belepiszkáltak a motorba, a lökettérfogatot 1441 köbcentire növelték a löket 4 mm-es megnyújtásával, a hengerfejben polírozzák a szívócsatornákat, és nagyobb lett a sűrítés is.
Az eredmény 200 lóerő feletti teljesítmény, igaz pontos értéket még nem közölt a japán gyártó. A végsebességet se árulta el, mindössze annyi konkrétumot mondanak, hogy a világ leghamarabb gyorsuló motorkerékpárja az újdonság. Az elektronikus vezérlésű pillangószelepek segítségével rossz időjárási körülmények között a pilóta választhat 50 százalékos teljesítményű üzemmódot is, igaz, a kipörgésgátló is alapfelszerelés lett a motoron.
Nem látható, de érezhető változás, hogy a váz merevebb az eddiginél, 10 mm-rel hosszabb lett a hátsó lengőkar és így a tengelytávolság, és könnyebbek lettek a felnik is. Azonban ennek ellenére is 265 kg-ra nőtt a Kawasaki ZZR1400 tömege.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!