Idestova 120 éves múltra tekinthet vissza a jelenleg indiai tulajdonban lévő brit Royal Enfield motorkerékpár-márka, ahol nem pörögnek olyan gyorsan az események, mint másutt. A 2021-es EICMA kiállításon bemutatott SG650 tanulmány-motorkerékpárral például azt kívánják jelezni, hogy megkezdték a felkészülést a digitalizációra, lásd a tank fényezésének digital camo mintáját, már lehet okostelefont párosítani a géphez. Az utcai gépeknél egyelőre szó nincs ilyesmiről, ahogy akkumulátoros-elektromos hajtásban se gondolkodnak még; globálisan piacvezetők a 250-750 köbcenti közötti motorkerékpároknál, majd időt kerítenek a váltásra, ha a piac is úgy akarja.
Visszatérve az SG650 tanulmányhoz, gyakorlatilag egy sima egyedi motorkerékpárról van szó, amelynél egyedi alkatrészekkel módosították a meglévő konstrukció megjelenését, például a nyereg bőrkárpitját kézzel varrták. Azt még érti az ember, hogy egy alumíniumtömbből forgácsolták a felniket, de vajon a belül üreges üzemanyagtankot hogyan forgácsolták egy nagy alumíniumtömbből? Vagy lehet, hogy csak egy külső burkolatról van szó? A Royal Enfield SG650-es fekete motortömbje és fekete kipufogórendszere viszonylag hamar megjelenhet egy sorozatgyártású gépen.