A Suzuki Solio elsődlegesen egy praktikus kisautó, amelyet azoknak szánnak, akiknek szükségük van a mikro (kei) kategóriás autóknál több helyre. Azonban közöttük is vannak olyanok, akik egy kicsit többre vágynak, még ha csak a megjelenés terén is. Nekik készült a Solio Bandit.
Ennél a változatnál átalakították a kocsi orrát, a fényszórók mérete sokkal kisebb lett, és vaskos króm csík került a kettő közé. Valami hasonló történt a hátfalon is, annyi eltéréssel, hogy a lámpa nem változott, de jó vastag, több mint tíz centis króm csík került a kettő közé.
Az utastérben már nincs ennyi módosítás, épp csak a színekkel játszottak egy keveset, de például továbbra is csak fokozatmentes automatikus váltóval lehet kérni az autót. Az ok pofonegyszerű: a jó helykihasználás miatt a műszerfalra helyezett előválasztókarral tervezték meg az autót, ennek megfelelően az ülések közelebb vannak egymáshoz, és egyszerűen nincs hely a padlóra helyezett kézi váltó karnak. Cserébe komplett felszereltséggel vigasztalódhatnak az ügyfelek, a kulcsnélküli bejutástól a digitális klímáig minden ott van a Solio Bandit fedélzetén.
Egyedüli erőforrásként továbbra is az 1,2 literes, 16 szelepes négyhengeres benzines kerül a motortérbe, a teljesítmény 94 lóerő, és alapáron adják a motorleállítót is. A kedves ügyfél mindössze azt választhatja, hogy első- vagy összkerékhajtással kéri-e autóját.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!