Egyes autóknál meg kell említeni, hogy a csomagtér-fedelet tartó zsanérok bizony útban vannak. A Mahindra által 4 méter alá csökkentett hosszú első generációs Logan esetén ódákat lehet zengeni a zsanérokról, ahogy kanyarognak, ahogy emelnek, ahogy kinéznek, ahogy.
A hátsó túlnyúlásától megfosztott Mahindra Verito megkapta a Vibe utónevet is, no és olyan csemegékkel is szolgál, mint az új formájú, karbon-finisű hűtőrács, vagy a kategóriában (4 méter alatti, indiai személyautó) első LED-es hátsó lámpa.
A gyár által kategóriájának legnagyobbjaként aposztrofált csomagtér egyébként 330 literes, és persze az is előnyös tulajdonság, hogy alig lehet megpakolni, és nem lehet bővíteni – kényelmes, hogy nem jön be a por hátulról az utastérbe.
A biztonsági felszereltségével is a kategória élvonalában van a Mahindra Verito Vibe, ami egy légzsákot és blokkolásgátlót jelent, több még felár ellenében sincs. Csak egyféle motorral, a Renault-licensz 1,5 literes dCi-vel készül a 3991 mm hosszú autó, a 65 lóerős dízellel 4,8 l/100 km a szabványos fogyasztás.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!