Az akár 53 km-es elektromos hatótávolságot ígérő xDrive25e hálózatról tölthető hibrid hajtásra koncentrál a sajtóközlemény, pedig ezzel együtt az összes X2-es frissül. Nem erőltették meg magukat túlságosan a formatervezők, mindössze annyi történik, hogy eltűnik a fényszóró alatti kerek ködlámpa.
Az xDrive25e jelzésű plug-in hibrid hajtásnál az első kerekeket egy 125 lóerős (220 Nm) 1,5-ös turbómotor hajtja, a hátsókat egy 95 lóerős (165 Nm) villanymotor, a rendszerteljesítmény 220 lóerő (385 Nm). A 10 kWh kapacitású akkumulátort a hátsó ülés alá építik be, de a csomagtér befogadóképessége így is 470 literről 410 literre csökken (megszűnik a padló alatti rekesz), az elektromos hatótávolság WLTP norma szerint 53 km. Az aerodinamika optimalizálása érdekében a plug-in hibrid hajtásnál 10 mm-rel csökkentik a szabadmagasságot.