Barry Sheene legnagyobb sikereit a Suzukival érte el, 1975-1982 között több 500 és 750 cm3-es futamot nyert, mint bárki más, a gyár az 1979-ben Nagy-Britanniába érkező első LJ80-asok egyikét ajándékozta neki arra a célra, hogy a depóban azzal közlekedjen. A pasztellkék színű terepjáró piros csíkot és fekete feliratokat – köztük a 7-es rajtszámot – kapott, majd pár év után a család farmján használták tovább egészen 1987-ig, amikor Ausztráliába emigrált a versenyző.
Ekkor Ian Catford, a brit Suzuki forgalmazó akkori marketingvezetője vásárolta meg az autót, aki helyreállította a grafikát, majd magánkézbe került az LJ80, amelyet aztán a CM Automobiles nevű márkakereskedő vett meg és a szalonjában állította ki azt. Miután a kereskedés tulajdonosa 2007-ben nyugdíjba vonult, garazsírozta az autót, amely 2013-ban került ahhoz a tulajdonoshoz, aki a versenyautó és -motorkerékpár-gyűjteményéhez vásárolta meg. Most, dokumentált 26 170 mérföldes futásteljesítménnyel a Silverstone Auctions cég kínálta a megőrzött állapotú autót, és a Suzuki brit forgalmazója lecsapott az ajánlatra, és végül 24 750 font (11,8 millió Ft) +12,5% közvetítői díj + ÁFA áron visszavásárolta a különleges terepjárót.