Az előző Porsche 911 generáció nem várt sikere volt a 911 R limitált széria, amely a nagy teljesítményű szívómotort adta a széria karosszériában, később ezt 911 GT3 Touring-ként tették a kínálat részévé. Most pedig visszatért ez a kivitel, felár nélküli extraként választhatják a vásárlók a látványos hátsó légterelőről való lemondást – amelynek a helyére nagy tempónál automatikusan felnyíló darabot kapnak.
Persze ezen felül is vannak eltérések, de azok szinte szóra sem érdemesek, például az első koptatót nem fényes feketére, hanem a karosszéria színére fújják, az oldalablakok körül alumínium díszléceket találunk, és néhány Touring jelvényt is elhelyeznek a lemezeken. Belül kiterjesztett fekete színű bőrkárpitot kap az autó, a visszafogottság jegyében a díszvarrás is fekete cérnával készül, a műszerfal és az ajtók tetején egyedi felületi kialakítással. Ugyanazokkal az extrákkal lehet egyedivé tenni a Porsche 911 GT3 Touring-ot, mint a normál GT3-ast, beleértve a Porsche Design által készített kronográfot, ami összesen nyolc színkombinációban készül.
Műszakilag nincs változás, a 4,0 literes szívó boxermotor 510 lóerőt tud, és ezt hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval (1418 kg saját tömeg) vagy hétfokozatú PDK-val (1435 kg saját tömeg) is lehet választani. Utóbbi a kaliforniai vásárlók számára jó hír, ott ugyanis a zajkibocsátási előírásokra hivatkozva nem kapható a kézi váltós Porsche 911 GT3 Touring, csak az automata.